Češka drugačnost
Češka Škoda želi z novim Superbom igrati vidnejšo vlogo v višjem razredu.
Češka avtomobilska tovarna Škoda v tržni boj med limuzinami višjega srednjega razreda pošilja drugo generacijo svojega največjega modela. Novi Superb v vseh pogledih presega predhodnika, ki so ga v sedmih letih prodali v 130 tisoč primerkih in je utrdil samozavest češke članice koncerna Volkswagen, ki jo je izgubila v svinčenih časih. Nova limuzina je nastala na novi osnovi, z dolžino 4,83 metra pa se že spogleduje s še večjimi avtomobili. Zunanjost je ukrojena v skladu z novejšimi smernicami te avtomobilske znamke, vendar zunanja podoba očitno ni bila prva prioriteta. Notranjosti ne gre oporekati prav ničesar, saj je največji poudarek namenjen prostorskemu razkošju in udobju, medtem ko je voznikov delovni prostor zasnovan v duhu sorodnih koncernskih avtomobilov. Ob tem so pri Škodi poskrbeli za inovativno zasnovo prtljažnih vrat, pri katerih se lahko odpira samo pločevinasti del, druga možnost pa je odpiranje skupaj s steklom. Motorna paleta obsega tri bencinske in tri dizelske pogonske stroje. Pri slednjih je osnovni 1,9-litrski štirivaljnik s 77 kilovati (105 KM), sledita dva 2,0-litrska, prvi s 103 kilovati (140 KM) in močnejši s 125 kilovati (170 KM). Bencinski del začenja 1,4-litrski TSI motor z 92 kilovati (125 KM), sledi 1,8-litrski TSI motor s 118 kilovati (160 KM), na vrhu ponudbe pa je 3,6-litrski šestvaljnik s 191 kilovati (260 KM) in štirikolesnim pogonom, ki bo na voljo tudi z nekaterimi drugimi motorji. Večina motorjev je opremljena s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, izjema je le najmočnejši bencinski motor, pri katerem se moč prenaša na kolesa s šeststopenjskim DSG-menjalnikom in 1,9-litrski TDI, ki je ima petstopenjski ročni menjalnik. Superb uradno prihaja na slovenski trg septembra, čeprav se kakšnega že vidi na cestah; cene se začenjajo pri 19.900 evrih, najdražji Superb pa je naprodaj za 33.550 evrov.