Vrednost majhnih del

Test: Ford C-Max 2.0 TDCi Titanium

Kaj storiti, da bo uspešen avtomobil sredi svoje življenjske dobe še naprej dovolj privlačen, je vprašanje, s katerim so se pred lansko prenovo soočali tudi pri Fordu, ko so načrtovali prenovo kompaktnega enoprostorca C-Maxa. Tovrstni posegi se pogosto tudi ponesrečijo, toda temu avtomobilu z modrim ovalom so osvežitvene spremembe pravzaprav šele dale pravi zagon.

Za C-Maxovo mladostnejšo podobo pravzaprav ni bilo treba storiti veliko, zato niti ni bilo korenitejšega kirurškega posega, ampak je bilo dovolj storjeno že s preoblikovanjem žarometov in maske hladilnika, zadnjih luči in še nekaj drugi drobnih delov. Z njimi je enoprostorec, ki je pred nekaj leti v ta razred prvi vnesel tudi nekaj športnega duha, dobil agresivnejšo podobo, rahlo pa je bilo prenovljeno tudi notranje okolje.

Najmočnejši 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik se vrti tudi v C-Maxovem večjem bratu S-Maxu, zato nima prav nobenih težav s težo in manj ugodno aerodinamiko. Celo nasprotno, saj je za družinsko naravnani avtomobil skoraj preveč energičen. Motor odlično sodeluje s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, navora je dovolj za lagodno vožnjo in lenobno prestavljanje, zaloge moči zvrhano mero za naglo pospeševanje ali hitro potovalno vožnjo. Tisto, kar utegne zmotiti potniško udobje, je nekoliko preveč čvrsto nastavljeno vzmetenje, ki skupaj z velikimi kolesi in nizkopresečnimi gumami povzroča dokaj stresno požiranje cestnih grbin.

V vsem drugem je C-Max narejen po merah prostorsko zahtevne družine, ki si lahko notranji prostor prilagodi tudi s podiranjem naslonov sedežev ali z odstranitvijo, s tem pa se seveda občutno poveča prostor za prtljago. Če se k temu prištejejo še natančna izdelava in kakovostni materiali, je ta avtomobil že blizu točke, ko mu je skoraj težko očitati kakšno odločilno slabo lastnost.

Tehnični podatki

Gibna prostornina: 1997 ccm

Največja moč pri v/min: 100 kW/136 KM

Najvišja hitrost: 188 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,0/ 4,5/ 5,4 l/100 km

Maloprodajna cena: 21.480 EUR

Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kranj / sreda, 16. maj 2018 / 19:26

Zadovoljne so uporabnice in zaposlene

Kranj – Mineva leto dni, odkar je Materinski dom Gorenjske uradno prevzel v najem hišo v lasti Fundacije Vincenca Drak­slerja ter tako svoje delovanje po šestih letih z Jesenic preselil v Kranj. Pr...

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / četrtek, 31. julij 2008 / 07:00

Po dolgem času zasuk navzgor

Kranj – Minuli teden so se tečaji najpomembnejših delnic na Ljubljanski borzi zasukali navzgor. Oba delniška indeksa, SBI TOP in SBI 20, sta pridobila na vrednosti približno 2,7 odstotka,...

Gospodarstvo / četrtek, 31. julij 2008 / 07:00

KD Življenje povečuje tržni delež

Ljubljana - Življenjska zavarovalnica KD Življenje je v letošnjem prvem polletju dosegla zastavljeni cilj in po zbrani premiji življenjskih zavarovanj postala med klasičnimi zava...

Gospodarstvo / četrtek, 31. julij 2008 / 07:00

Upnikom petina terjatev

Srednja vas v Bohinju - Okrožno sodišče v Celju je v stečajnem postopku za družbo A & C Marketing iz Žalca, nekdanjo lastnico sirarne v bohinjski Srednji vasi, za 1. oktobra razp...

Gospodarstvo / četrtek, 31. julij 2008 / 07:00

Izbrali Deželno banko

Ljubljana - Banka Slovenije je v okviru javnega naročila izbrala Deželno banko Slovenije (DBS) za prodajo spominskih in zbirateljskih kovancev tudi v letih 2009 in 2010. V DBS so...

Gospodarstvo / četrtek, 31. julij 2008 / 07:00

Večino dobička za dividende

Jesenice - Delničarji družbe TBJ, Tehnični biro Jesenice, bodo na skupščini 21. avgusta odločali o uporabi bilančnega dobička za leto 2007 in o poenostavljenem zmanjšanju osnovne...