Dragocene izkušnje

Test: Citroën Jumpy Furgon X L1H1 HDi 90

Francoski Citroën je lahkemu dostavniku srednjega velikostnega razreda ohranil ime iz prve generacije, ki je vozila po cestah dobro desetletje. Novi Jumpy seveda bistveno drugačen od svojega predhodnika, stilisti so se tudi tokrat potrudili in zunanjost ukrojili tako, da z zaobljenimi linijami sprednjega dela skoraj bolj spominja na enoprostorske potniške avtomobile kot na vozila, pripravljena za prevoz tovora ali večjega števila potnikov. Že osnova glede tovora ponuja veliko, na primer okroglo tono dovoljene obtežitve ali sorazmerno veliko prostornost tovornega oddelka. Tovor je mogoče naložiti skozi zadnja krilna ali dvižna ali 92 centimetrov široka drsna vrata, ki so lahko na desnem ali obeh bokih. Notranja obdelava tovornega prostora razkriva le golo pločevino. Oblikovnega zaostanka armaturne plošče za tistimi v imenitnejših kombijih ni, grafika merilnikov je preprosta, a dobro čitljiva, volanski obroč je nastavljiv po višini in globini, prestavna ročica je pripravno visoko na vrhu sredinske konzole in večina stikal je na dostopnih mestih. Skupaj z voznikom se lahko peljeta še dva sopotnika, kadar je prostor namenjen trem, je na desni strani dvojna klop. Osnovna motorna možnost za pogon Jumpyja je 1,6-litrski turbodizelski štirivaljnik s 66 kilovati, ki v praksi pokaže, da s premikanjem 1,8 tone težkega vozila nima večjih težav, nekoliko se upeha le pri polni obtežitvi in rahlo kritiko si zasluži le premalo natančen petstopenjski menjalnik, ki stežka sledi motorni dinamiki. Ob upoštevanju dejstva, da gre za tovorno vozilo, sta uglajenost vožnje in obnašanje na cesti nad pričakovanji in v tem pogledu je Jumpy v samem vrhu.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1560 ccm

Največja moč pri v/min: 66 kW/90 KM

Največja dovoljena masa: 2683 kg

Poraba goriva po EU norm.: 8,4/ 6,6/ 7,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 19.300 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kranj / nedelja, 2. maj 2010 / 07:00

Borut Pahor govornik na Joštu

Prvomajskega srečanja na Joštu, ki ga je priredil Svet gorenjskih sindikatov, se je kot slavnostni govornik udeležil predsednik vlade Borut Pahor.

Objavljeno na isti dan


Razvedrilo / torek, 21. april 2015 / 00:22

Težave te zunaj še vedno čakajo

Se še spomnite Andreja Lavriča, Emila Širića, Andreja Novaka in Naskeja Mehića? To so zmagovalci prvih dveh sezon resničnostnih šovov Bar in Big Brother. Ta čas lahko gledalci spremljajo novo sezon...

Gospodarstvo / ponedeljek, 20. april 2015 / 23:17

Poslovanje cone se normalizira

Potem ko so se v družbi Poslovna cona Komenda v lanskem letu z upniki in bankami uspeli dogovoriti o ustavitvi izvršb in poplačali del terjatev, je znova oživela tudi prodaja še prostih zemljišč.

GG Plus / ponedeljek, 20. april 2015 / 22:43

Poslanec, ki je 'zakuhal' Veberkom

Mag. Matej Tonin je te dni eden bolj izpostavljenih slovenskih politikov, a kamniški poslanec kljub svojim dvaintridesetim letom stoji na trdnih tleh in afero Veberkom jemlje zgolj kot eno od mnogih i...

Zanimivosti / ponedeljek, 20. april 2015 / 22:41

Kolesar pomaga kolesarju

Savski kolesarji so podarili dirkalno kolo fantu, ki bo šel na specialno olimpijado v Ameriko.

Gospodarstvo / ponedeljek, 20. april 2015 / 22:34

Iz KIK-a je nastal KIKštarter

V stavbi nekdanjega podjetja KIK ob vhodu v nekdanjo kamniško smodnišnico bo te dni zaživel KIKštarter – t. i. coworking prostor, namenjen vsem, ki si želijo delati in deliti ustvarjalne in podjetnišk...