Sestrična z novo frizuro

Nova Škoda Fabia je pripravljena na spopad z razrednimi tekmeci.

Češka Škoda bo imela prvo generacijo Fabie v svoji zgodovini zapisano z velikimi črkami. A ker čas v avtomobilski industriji neusmiljeno teče, je bilo hitro mimo skoraj celih osem let in napočil je čas za novo generacijo. Čeprav se na prvi pogled zdi, da je nova Fabia povzela nekatere poteze predhodnice, gre za popolnoma nov avtomobil, postavljen na novo koncernsko osnovo, z novo podobo in novimi cilji. Ob enaki medosni razdalji je nova Fabia na zunaj in znotraj nekoliko večja, spoznati pa jo je mogoče po vpadljivem sprednjem delu z izrazito masko hladilnika, po visokih bokih, skoraj ravni strehi in kombilimuzinskem zadku. Z vidika uporabnosti je izjemno prepričljiva prostornost potniške kabine, ki daje vtis nekoliko večjega avtomobila, poleg tega pa je v zadku še prostorsko soliden 300-litrski prtljažnik z možnostjo izdatnega povečanja. Pri oblikovanju armaturne plošče Škodini razvojniki niso odkrivali tople vode, ampak v racionalno estetiko vnesli vse, kar se za sodoben avtomobil spodobi. Štirje bencinski in trije dizelski motorji nakazujejo pestrost izbire, ki se začne z 1,2-litrskim bencinskim trivaljnikom (44 kW/60 KM), nadaljuje z njegovo močnejšo različico (51 kW/69 KM) in nato še z 1,4-litrskim štirivaljnikom (63 kW/85 KM) in 1,6-litrskim (77 kW/105 KM). Oba 1,4-litrska turbodizla sta trivaljnika (51 kW/70 KM in 59 kW/80 KM), večji 1,9-litrski (77 kW/105 KM) pa štirivaljnik. Pri novinki je oprema razdeljena v štiri nivoje in le v prvem, ki je namenjena manj zahtevnim voznikom, ni klimatske naprave, ki pri obeh najdražjih paketih samodejna. Cene se pričenjajo pri 8.365 evrih in se povzpnejo vse do 16.434 evrov. Sedanji petvratni karoserijski izvedbi se bo v začetku prihodnjega leta pridružila še nova Fabia Combi, skoraj do takrat pa bo na voljo še v že znani podobi.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / sreda, 19. julij 2023 / 16:35

Premierna zmaga Vite Lukan

Radovljiška plezalka Vita Lukan je v francoskem Brianconu dosegla svojo premierno zmago na tekmah za svetovni pokal.

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / četrtek, 7. julij 2011 / 07:00

Vrtec naj zgradijo čim prej

Leščani si poleg tega predvsem želijo nove poslovne prostore in nova delovna mesta.

Zanimivosti / četrtek, 7. julij 2011 / 07:00

Anketa: Prvi so hribi, potem pa žena

V soboto je bil tradicionalni Dan gorenjskih planincev na Zelenici. Obisk je bil pričakovano dober, nekaj planink in planincev smo vprašali, zakaj so se udeležili srečanja in kaj jim pomenijo hribi .....

Gospodarstvo / četrtek, 7. julij 2011 / 07:00

Abanka prodala delež v Heliosu

Ljubljana - Abanka je na javni dražbi prodala 3,36 odstotka delnic družbe Helios. Kdo je bil kupec in koliko je plačal za njen delež v domžalski družbi, v banki niso želeli razkr...

Zanimivosti / četrtek, 7. julij 2011 / 07:00

Petrov sm´n oživil Preddvor

Preddvor - V nedeljo so v Preddvoru vzdolž glavne ulice postavili stojnice, ves dan pa so se vrstile živahne dejavnosti. Tamkajšnje turistično društvo je drugič zapored pripravil...

Zanimivosti / četrtek, 7. julij 2011 / 07:00

Gedore, rinke in šraufencigarji

"Za dobrega avtomehanika ni dovolj, da se samo vpiše v avtomehaniško šolo. To ti mora biti položeno v zibko," pravi avtomehanik Boštjan Podboršek.