Toyota z elektronsko servisno knjigo
Izboljšanje preglednosti servisne dokumentacije in podatkov o posameznih vozilih.
Dnevi servisnih žigov in ročnega podpisovanja so na Toyotinih servisih po Evropi končani. Toyota je namreč predstavila elektronsko servisno knjigo z namenom, da izboljša preglednost servisne dokumentacije. Namesto pisanja in žigosanja servisnih in garancijskih dokumentov bodo imela nova vozila unikaten elektronski zapis, zasnovan na osnovi številke šasije oziroma registrske tablice. Zapis se bo posodobil po vsakem rednem servisu in bo shranjen v centralni bazi podatkov pri Toyoti. Toyotina elektronska servisna knjiga se bo uporabljala za zapisovanje vseh rednih vzdrževanj in vgradnje dodatne opreme in bo tako gradila sliko zgodovine vozila skozi njegovo življenjsko dobo. Lastnikom vozil bodo na servisih iz elektronske servisne knjige predali natisnjen dokument po vsakem rednem vzdrževanju ali ko bo vgrajena dodatna oprema. Kupci oziroma lastniki vozil lahko zahtevajo kopijo elektronske servisne knjige kjerkoli in kadarkoli, originalni zapis pa je vedno varno shranjen pri Toyoti.
Vsako vozilo je povezano samo z enim zapisom zgodovine servisnih vzdrževanj in vgrajeni dodatni opremi, ki je shranjena varno na Toyotinem računalniku. Ta zapis se ne more nikoli izgubiti, ne more se ga ukrasti ali ponarediti, kar daje kupcem dodatno brezskrbnost. Toyotina elektronska servisna knjiga zagotavlja dokaz o identiteti vozila in njegove zgodovine, s čimer podpre realno ceno vozila ter doda zaupanje ljudem, ki kupujejo rabljeno vozilo. Vsak zapis o Toyotinem vozilu je dostopen in se ga lahko ureja v celotni Toyotini evropski mreži.